Thursday, April 19, 2012

penim!!penim!!interview punyeerrr pasal~~

salam..
korang tahu tak rara aku dapat tawaran temuduga kat UM laaaa
untuk program perubatan universiti malaya..
erm..sekarang rara dalam dilema tahu tak..
tak tahu nak pergi tak coz diarong buat temuduga tu kat UM
argh!!!!!!!!apesal jauh sangat ek????
nak pergi tuh memang kena pikir betul2 laaa

sekarang dalam kepala otak aku tengah pikir "berbaloi ke tak aku pergi"
kalu tak dapat camne ek?????
nak pergi tu pun takde kawan!!!
takkan nak pi sane sorang???

wei...wei....pergi kota bharu pun sesat..
ni KL beb??????
besar tu!!!!!!!!!

p sekarang aku rasa memang aku nak pergi laaa...coz aku nak sangat...
korang doa laa yang terbaek tuk rara ek~
doakan biar rara berjaya!!!

temuduga tu..
en doakan semoga rara dapat jadi nurse yang bertauliah satu hari nanti....


#tolong doakan rara ek ^_^
#selamat malam....mekasih....

2 comments:

  1. amin..meh la..kak nik de ni..meh2..gp2 msj kak nik k..huhu..

    ReplyDelete
  2. oklah kak nik..
    p nati dulu nati nop cari ore wak neme gi temuduga~~

    ReplyDelete