Friday, April 27, 2012

matrix!!matrix!!!

erm..korang lame nye rase aku tak uptade blog nim..
hahahha...
actually semlam aku dapat tahu aku dapat masuk matrikulasi pulau pinag..
en..ayah aku memang suh pi laaaa
so..aku buat keputusan nak piii laa wei...
semalam malam dapat tahu sal matrix ni..ayah aku bagi ceramah siket tau..
dia cakap camni
"bakpo toksei gi nyoh???molek doh tuh!!!bakpo toksei gi????
so..aku jawab laaa "toksei ngaji bio!!!
erm..ayah aku ckap camni" bakpo kito anggap susoh dyo"
dahlaa letih nak cite sume sal ape ayah aku cakap..
panjang sangat wei..
erm...malam tu aku pikiak laa keja..
nape aku selalu tak cemerlang bio??
nape aku takleh nak buat bio tu cam aku study math...study sejarah...
so...aku dapat jawapan dia!!
sebab aku tak pernah study laaa before exam..
or sepanjang aku blaja..
kalau korang nak tau last en first aku studi bio time aku nak exam spm.,.
memang hebat tak????patut laa result tak hebat langsung!!!
kalau orang tanya aku apesal dapat rendah bio???
aku cakap laa"alllaaaa saye tak minat laa bio"
actually aku yang pemalas!!!!
actually ada citer nape aku cakap camtu!!
p malas laa nak citer kat sini..
erm.....ape agi ek?????
owww baru aku ingat!!!
tadi tengah2 twitt denagn may sister..
aku dan dia buat declare satu promise..
kalau aku dpat 3.5 above..
dia nak bagi IPHONE wei...
waaaa...memang makin naek arr semangat nak blaja matrix nim...
#nie bukti declare kitaorang!!!


yang bawah tu lebihan twitt aku...ahaha

#tu tuk malam nim ..
#gud nite ek~~

1 comment:

  1. kak nik dlu g mtrik penang gop..dk 3mnggu mai PPUM plop..xley bwk..ahhaa..

    ReplyDelete