Tuesday, April 10, 2012

jalan_Jalan melor-kB

assalamualaikum ^_^
aduh sakitnya kaki ari nie!!!!
tau tak ari nie aku berjalan dari pasar melor masuk kat dalam sekolah....
biasalah sekolah dalam kawasan kampung siket..
p it's okay sebab sekolah aku sekolah kluster!!(bangga ape)
ahahhahhahhahahhah
maybe ari nie sia-sia jerr aku pergi sekolah...
p aku suka jugak pergi sekolah..
sebab sume budak2 still ingt aku..
bila jumpa aku diaorang akan panggil aku "kak rara laa wei"
hahhahahhahha...suka sangat~~
p aku sedih jugak sebab kawan aku cakap camni "oloh!!sokmo panggil rara!!!mari wei kito gi..sume ore duk panggil rara jah"
 #to my friends jangan laa sedih.....tak suka laa korang sedih..korang jangan ambil hati....
maybe diarong saja nak gurau jerr tu.....
but!!!!!hish!!mesti ada yang menyakitkan hati aku...
ada laa budak nie sorang dia cakap camnie"lucu laa tengok kak rara...nop suko colourful molek!!!"
kecek molek!!!!geram tul laaaa!!!!!!!!!!!!!!!
ade jeeerrrrr......takpe nati suatu hari nanti aku lebih cantik dari kau lah!!!! LANTAK KAU LAAAA!!!!!
bagi aku sume ciptaan ALLAH tu cantik~~ ^_^
ade aku keshah!!!!!
SO.....aku pun rasa menyampah pulak.....
aku buat keputusan blaa jerrr....
asyik2 ade jeerrr yang nak menyakitkan hatiiiiiiii.....
YA ALLAH KENAPA MANUSIA NIE SUKA MENGHINA AKU???????????
pernah tak mereka terfikir!!!!
ALHAMDULILLAH.....COZ AKU ADA MATA!!!TELINGA!!MUKA!!!!
THANK YOU ALLAH...




lepas tu aku buat keputusan nak pegi kb....
call laa umi p umi cakap takyah nak beranagnn....banyak nampak duit kau!!!
allalallalal...pliiissss......
pegi laaaaa...........
hahahhahahah...so pegi ngan 2 orang kawan aku.....najihah en bahiyah...
kitaorang seronoksangat....
walaupun kena jalan dari kb mall ke stesen bas.....
actually aku just nak kongsi kan kat korang~~

  • jangan laa kutuk seseorang walau seburuk mana pun mereka dimata kita tau~~
  • lepas tu jaga lah perasan orang-orang sekeliling..actually adek-adek sume....jangan laa tegur kak rar jerr tau,,,,,nati terase pulak kawan2 akak yang lain....mungkin mereka malu nak tegur korang tapi at least tanya laa diarong sihat ke?????lepas lantak laa nak buat ape...hehehhehehhe
  • then.....rara pegi dulu ek..coz sekarang dalam cuti beberapa hari nie rara dah tak boleh nak uptade blog ni..bukan setakat tu tau fb pun rara kena break.....coz adek rara yang laki tu dah balik dari hostel die.......nyampah tul!!!! maen laa kau sampai puas!!!!!
  • tata...rara blaa dulu....

No comments:

Post a Comment