Thursday, April 12, 2012

don't ask me again!!!

erm....
dapat jugak aku ambil sekejap laptop nie dari adek aku..
actuallya aku taktahu nak coret ape kat sini..
but finally i got an idea..
so kawan-kawan kalu aku tanya korang kan dalam banyak-banyak perkara kat dalam hidup korang kan..
ape perkara yang korang sangat tak suka?????????????
maybe nie jawapn korang kan~


           *tak boleh pergi bercuti selalu.
           *result tak gempak time exam
           *orang yang menyibuk...
           *dan macam-macam lagi kan..


p ari nie aku nak kongsi ngan korang sume perkara yang paling aku tak suka dalam hidup aku!!
untuk pengetahuan korang~aku tak suka ORANG HINA AKU!!!!
erm...maybe korang fikir....
alah setakat kena hina orang lain biasa jeerr..
memang tak dinafikan biasa jeerrr..
tapi bagi orang yang menghina..
tapi sakit sangat bagi orang yang dihina!!!!
korang tahu tak ada setengah orang sampai bergaduh coz mereka dihina..
ada jugak yang sampai bunuh diri akibat dihina..
actually aku sedar aku taklah secantik siti nurhaliza...tak seputih tiz zaqyah..
tak semanis izara aisyah..
but korang tahu tak....
dalam banyak-banyak perkara yang aku tak suka dihina ialah apa bila berkaitan denagn fizikal aku!!!
yes!!!kalau korang nak tahu ada sorang mamat nie aku tanya dia kenapa ek dia suka hina orang???
korang tahu apa jawapan dia????
"sebab nak suruh orang tu sedar!!!!"
wei...wei...relex...nak suruh orang tu sedar????????macam laa orang tu buta tak boleh nak tengok dengan mata kepala sendiri yang dia tu hitam????gemuk???
okey!!maybe korang fikir dengan cara tu korang dapat sedarkan orang macam aku..
tapi tak boleh ke kalau korang cakap secara lembut..
cakap face to face..
alah!!!!bukan susah pun kan..cuma korang saje je nak sakitkan hati orang kan...
letihlaa pulak aku nak taip panjang-panjang..
kalau cakap bab nie esok tak habis aku rasa~~










  • key lah..aku tido dulu ek...
  • tata~~selamat malam..assalamualaikum~~


No comments:

Post a Comment