Sunday, April 8, 2012

ustaz amirul~~

erm..pagi yang indah..
mengukir seribu lukisan yang indah..
dengan ciptaaan ALLAH yang sangat indah dan tiada bandingan..
pagi yang indah ini aku mulakan dengan sarapan pagi..
sambil2 makan tu terdetik di hati nak tv
lepas tu terdengar~~

eira syazira~di hati ini

ha!!!tu lagu dia...
cuba la korang dengar mesti best punyerr
masa aku dengar lagu nie..
terdetik cam nak tengok jerr cite nie..
leas tengok tu dah jatuh hati..
tambah2 ashraf muslim pulak yang berlakon..
best gileerrr....
alaaaa...sekejap jerr dalam kul 8 start laa cite dia lepas tu dalam kul 9 habis daaa...
erm..tak puas rasanya....so...umah aku kan ada WI-FI
jom layan kat YOU TUBE..
unfortunately..takde episode last...
sedih laaaa...
sekarang terngiang2 kat kepala otak???
ape jadi kat adawiyah ek???
ustaz amirul camne???
lepas tu muniirah pulak camne???
and sume laA watak yang ada dalam citer tu..
best giiileerrrr...
tapi aku nie orang yang jenis kurang sabar..
aku rasa nak tanya pulak kawan2 aku yang dah tengok citer..
actually citer nie dah pernah di tayangkan kat dalam tv3 dalam slot zehra
nie kira ulang tayang laaa.
aku je yang tak up to date orang kata...
tak kisah laaa sekarang AKU tengah nantikan episode akhir dia...



  • selamat menonton ek kepada sesiapa yang belum tengok~~


No comments:

Post a Comment