Monday, April 9, 2012

love your song^^^^^^^^maHeR zAiN

erm tak tahu laa aku nak citer sal ape ari nie...
tapi aku got an idea..
hah!!!
korang mesti kenal maher zain kan??????
tipulah kalau korang tak kenal~~
memang populAR dia nie...



erm..first time aku kenal dia nie masa aku form four kot..
yang pasti memang semua lagu dia best dan tak melalaikan laaa...
coz lebih kepada ketuhanan..
lagu dia first time aku dengar lagu......FOR THE REST OF MY LIFE...
tapi banyak lagi lagu dia yang best.....
sekarang album terbaru dia..
telah mengutip kutipan sebanyak 4 platinum..giileerrr memang  hebat arr...
p aku suka dia nie sebab dia rendah diri..
dan selalu mensyukuri nikmat ALLAH...


meh aku cerita serba sedikit sal maher zain...


  • Name: Maher Zain
  • Age: 29 years old
  • Nationality: Swedish (of Lebanese origin)
  • Education: BA in Aeronautical Engineering
  • Previous Job: Music Producer
  • Worked with in the past: RedOne: Akon, Lady Gaga, etc
  • Album Name: Thank You Allah
  • Number of Tracks: 13
  • Release Date: 1st of November 2009
  • Record Label: Awakening Records

#keylah tu jerr tuk hari nie sambil layan hot fm..
#tata..guys..gudnite key..^_^

No comments:

Post a Comment