Wednesday, January 11, 2012

pelik ke ANNUR MUNIIRAH ?????

salam....
ai nie saye nak cito pasal sorang kawan saye nie.....
mesti dye bace nie.....
sebab dye cakap dye nak selongkar blog saye nie.....
first time saye kenal dye mase tu saye form 1....
orang nye baek laa jugak (annur jange koya kalu baco)...
hermmm......
suka buat lawok...
kadang2 kite nie tak leh expected ape yang dye bakal buat...
tapi yg pasti memang org ketawa ar bila dengr lawak dye tu....
ari tu ade la sorang kawan nie...si B nie...
dye bual2 dengan saye en annur..
kami duk bual2 pasal jerit(nangis)...

si B: hey annur aku tengop mg tok rajen jerit......
ANNUR: rajen doh wei....maso form 1...
               dyo nie ar wak aku jerit(menunding jari ke arah saye..)
saye:aku ow??????

hahahhahah.......
are you still remember ANNUR?????
sie ko mg nur...
tu laaa......
hebat tak saye sebab boleh buat orang macam annur tu menangis*_*
nak kenal annur tak????
nie laa dye----------->





tengok~~~
dye poss pon menarik tau...
dan salah satu kegemaran annur nie "MEMENUHI KAMERA ORANG"
ko guano nur?????

maaf la ANNUR kalu aku ado saloh tulih ko????
sajo tuk share kat blog aku je......






No comments:

Post a Comment